Autoschadeherstel
Het schadeproces in een notendop
In geval van schade krijgt u te maken met veel organisatorische en praktische zaken die wij allemaal voor u regelen. Hieronder schetsen wij het schadeproces in een notendop.
Het voortraject
- Uiteraard maken we eerst een afspraak. De koffie staat klaar en we nemen in alle rust de belangrijke zaken met u door. U weet dus meteen waar u aan toe bent.
- Het beschadigde voertuig inspecteren we nauwkeurig en er wordt een dossier opgemaakt.
- Wij kunnen helpen bij het invullen van het schadeformulier.
- Indien dit van toepassing is, staat er direct vervangend vervoer voor u klaar.
- In overleg met betrokken partijen stellen wij een schaderapport op. Wij maken duidelijke afspraken over de planning.
De reparatie
- Wij repareren de auto volgens de fabrieksspecificaties en de modernste reparatietechnieken.
- Indien mogelijk herstellen we de (kleinere) schade met behulp van alternatieve reparatiemethodes met dezelfde kwaliteitsnormen als traditionele methodes, bijvoorbeeld via uitdeuken zonder spuiten. Deze technieken zijn vaak tijd- en materiaal-besparend, zodat u voordeliger uit bent. Dit kan interessant zijn als uw schade voor eigen rekening is.
- Mocht blijken dat we door onvoorziene omstandigheden helaas moeten afwijken van de planning, dan nemen we uiteraard meteen contact met u op.
Aflevering
- De auto wordt van binnen en van buiten gereinigd afgeleverd.
- Wij onderwerpen de auto voor aflevering aan een uitgebreide eindcontrole.
- Uiteraard leveren we de auto op het gewenste tijdstip en de afgesproken locatie weer af.
- Alle belangrijke zaken nemen we tijdens de aflevering persoonlijk met u door.
Wij werken voor:
Openingstijden
Ma. t/m vr.: | 8.00 tot 17:30 uur |
Za.: | 8.00 tot 12.30 uur |
Wasstraat | 8.00 tot 18.00 uur |
Op vrijdag en zaterdag | |
Wasbox | 8.00 tot 22.00 uur |
Dagelijks |
Zon- en feestdagen is ons bedrijf gesloten.
Volg ons op:
Review en beoordelingen
Bekijk hier onze beoordelingen.